بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

شاهمیری: تاکنون مشکل داوری نداشتیم|شانس خوبی برای قضاوت مسابقات مهم دارد

  • کد خبر: ۱۰۶۶۹۰
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
شاهمیری: تاکنون مشکل داوری نداشتیم|شانس خوبی برای قضاوت مسابقات مهم دارد
مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، گفت: با توجه به استفاده از تکنولوژی روز دنیا تا کنون مشکل داوری نداشته‌ایم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد شاهمیری مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا درباره داوران حاضر در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا گفت: در این مسابقات شش داور از پنج کشور ازبکستان، قزاقستان، ایران، قرقیزستان و تایلند حضور دارند که چهار داور زن و دو داور مرد هستند.
وی افزود: با توجه به این‌که از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود تا حالا مشکل داوری نداشتیم، حتی یک کارت زرد هم تا به امروز نداشتیم. البته کارت زرد تاخیر داشته‌ایم، اما کارت زرد جریمه نداشته‌ایم یعنی همه چیز خیلی خوب بوده است.
مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا درخصوص استفاده از سیستم ویدئو چک در این مسابقات نیز گفت: از سیستم خوبی که کنفدراسیون والیبال آسیا در اختیارمان گذاشته استفاده می‌کنیم که خیلی به مسابقات کمک کرده است و هر اتفاقی که رخ دهد به راحتی از سیستم ویدئو چک استفاده می‌کنیم.
وی در پایان درباره قضاوت زهرا شیری داور بین المللی والیبال ایران در این مسابقات گفت: او قضاوت‌های خوبی داشته است و شانس خوبی برای قضاوت مسابقات مهم دارد. به طور کلی تاکنون قضاوت‌های خوبی داشته است.

تیم والیبال باریج اسانس نماینده ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا تا کنون چهار مسابقه برگزار کرده است و با دو برد، دو شکست و ۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

این تیم فردا (جمعه نهم اردیبهشت) در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف کوانیش قزاقستان می‌رود.

پس از پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->